Türkiye'nin En Büyük Lastik Satış Sitesi
0216 520 34 97
ALIŞVERİŞ SEPETİNİZ
TOPTAN LASTİK BAYİ SATIŞ Lastik Fiyatları Otomobil Lastikleri Jant Modelleri Fiyatları Yaz Lastiği Kış Lastiği
Kullanıcı Girişi
Üye olmak için tıklayınız
Üye Giriş

 

 

Ürün iadesi için aşağıdaki şartlara uyulması gerekmektedir.

Aldığınız her ürün, üretici firma, distribütör ve ithalatçı firma tarafından 2 yıl garanti altındadır.

Teslim aldığınız ürünün iade işlemini başlatmadan önce firmamıza destek@lastikal.com.tr adresinden veya 0216 520 34 97 nolu telefon numarası ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden/kullanmadan/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile kutu içeriği tam olarak eksiksiz olarak iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası, garanti belgesi ve kullanma kılavuzları ile birlikte firmamıza göndermeniz gerekmektedir.

Verdiğiniz siparişin iptali için aynı gün bizimle destek@lastikal.com.tr adresinden ve 0216 520 34 97 nolu telefonumuzdan bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir hasar, darbe, akma ve eksiklik varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız ve bize bilgi veriniz. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini ve ürünü sağlam ve eksiksiz olarak teslim aldığınızı kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.

Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybını tazminle yükümlüdür.

Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on (10) gün içerisinde ürün bedeli sipariş verdiğiniz anda hangi ödeme türünü seçtiyseniz aynı ödeme biçimiyle tarafınıza iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 30 gün içerisinde yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

Firmamız üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, akma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade etmeyecektir.

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ortaya çıkabilecek arızalar için, üretici firmanın yetkili servislerine başvurulmalıdır.

Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

Havale iadeleri ve havale ile verilen siparişlerinin iptalleri müşteri tarafından yapılan ödeme tutarları 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. Bu durumdan firmamızın herhangi bir tasarrufu bulunmamaktadır.

OTO LASTİK ÜRÜNLERİNDE GARANTİ ŞARTLARI

1.Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

2.Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı üretici firma, distribütör ve ithalatçı garantisi kapsamındadır.

3.Malın, garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı, veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar. 

4.Malın garanti süresi içerisinde, gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli yada başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır. 

5.Malın; 

•        Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla 1 (Bir) yıl içerisinde, aynı arızayı 2'den fazla tekrarlaması veya farklı arızaların 4(dört)'ten fazla ortaya çıkması sonucu, maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması. 

•        Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, 

•        Servis istasyonun mevcut olmaması halinde sırası ile satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirtilmesi durumunda, ücretsiz olarak değiştirme işlemi yapılacaktır.

6.Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususların aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır

7.Garanti süresi içerisinde, servis istasyonları tarafından yapılması zorunlu olduğu, imalatçı ve ithalatçı tarafından şart koşulan periyodik bakımlarda; verilen hizmet karşılığında tüketiciden işçilik ücreti veya benzeri bir ücret talep edilemez.

8.Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin Rekabetinin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurulabilir.

OTO LASTİK VE JANTLARDA GARANTİ KAPSAMI DIŞINDA KALAN HUSUSLAR
  • Araç üreticisinin tavsiye ettiği lastik ve jant ebatları dışındaki farklı kullanımlar.
  • Taş, çivi, cam ve benzeri yabancı cisimler nedeniyle hasar görmüş lastikler.
  • Araç mekaniğinden ve hatalı kullanmalardan kaynaklanan hasarlar.
  • Kasis, çukur, kaldırım benzeri dış etkenler ve hatalı, kötü kullanım sonucu meydana gelen çarpma ve darbelerden kaynaklanan hasarlar.
  • Dış lastik içine takılan iç lastik ve / veya konulan farklı marka ve ebatta olmasından kaynaklanan hasarlar.
  • Aracın ruhsatında belirlenen istiap haddi üzerinde yükleme yapılması sonucunda meydana gelen hasarlar.
  • Uygun olmayan hava basıncı ile kullanılmasından kaynaklanan hasarlar.
  • Yüksek hızlarda yapılan ani ve şiddetli frenlemeler sonucunda lastiğin taban kısmında meydana gelen aşınma hasarları.
  • Lastik eşleşmelerinin farklı marka ve özellikteki lastikler ile yapılmasından oluşabilecek hasarlar.
  • Lastiğin janta takılması veya sökülmesi esnasında topukta veya başka bölümde meydana gelebilecek hasarlar.
  • Tamir edilmiş veya kaplanmış lastikler.
  • Lastiklerin sahipleri tarafından uzun süreli direkt güneş ışınları, ozona veya manyetik alana maruz kalacak şekilde konumlandırılmasından doğabilecek hasarlar.
  • Lastiğin üretim amacına uygun olmayan yol şartlarında kullanılmasından doğabilecek hasarlar.
  • Aracın uzun süre hareketsiz kalması sebebiyle lastikte oluşan deformasyonlar.
  • Güvenlik sınırı olan 1,6 mm. ve altındaki diş derinliğine inmiş lastikler.
POLAT